Monday, August 21, 2006

امکانات جدید بلاگر

Blogger screenshot

• قالب دلخواه خود را بسازید
 step 1 بوسیله ی Page Elementsهای جدید و امکانات تغییر فونت و رنگ، براحتی می توانید قالب که همیشه در آرزوی آن بودید را بسازید.
 step 1 در سه سوت و با دراگ اَند دِراپ کردن page elements می توانید تغییرات مورد نظر خود را در قالب وبلاگتان ایجاد کنید.

Blogger screenshot

• یک وبلاگ خصوصی ایجاد کنید
آیا می خواهید که افکارتان را فقط با آشنایان و یا تعداد محدودی از دوستانتان به اشتراک بگذارید؟ بوسیله Permissions tab در تنظیمات وبلاگتان بسادگی می توانید تعیین کنید که چه کسانی اجازه مشاهده وبلاگتان را داشته باشند.
 step 1 در این قسمت می توانید نویسندگان دیگری را برای نگارش در وبلاگتان، اضافه کنید.
 step 1 فقط با وارد کردن ایمیل آدرس فرد مورد نظرتان می توانید به او اجازه ی دیدن وبلاگتان را بدهید.

Blogger screenshot

• انتخاب های بیشتر برای خروجی وبلاگ
شما می توانید انتخاب کنید که تمام نظرهایتان خروجی Feed جداگانه مخصوص به خود داشته باشند و یا فقط آنهایی که شما می خواهید. بتازگی بلاگر از استانداردهای RSS 2.0 و Atom 1.0 پشتیبانی می کند.

Blogger screenshot

• داشبورد نیز به روز شد
بواسطه داشبورد جدید، چک کردن فعالیت وبلاگ هایتان بسادگی آب خوردن است حتی با یک کلیک می توانید به قسمت های مهم مدیریتی وبلاگتان دسترسی پیدا کنید.

Blogger screenshot

• قالب های تر و تازه و جدید
بتازگی یه دوجین قالب باحال به بلاگر اضافه شده که بااستعدادترین طراحان اونها رو طراحی کردن. البته به نظر من تا زمانی که زبان های راست به چپ رو ساپرت نکنن این قالب ها به درد عمشون میخوره.

Blogger screenshot

• نشر در همان لحظه
با لوگوی بالا برای همیشه خداحافظی کنید. از این به بعد زمانی که شما پست جدیدی را ایجاد می کنید یا تغییری را در تنظیمات وبلاگ انجام می دهید، تمام تغییرات در همان لحظه اعمال می شوند. پس دیگر لازم نیست که زدن دکمهء publish را بخاطر بسپارید.

منبع: تور بلاگربتا

0 Comments:

Post a Comment

<< Home